Veelgestelde vragen over onze Versbox

1. Wat is de Versbox?

Ons hypermoderne afhaalsysteem, de Versbox, is kort gezegd een koelkast waarin jouw online bestelling in één of meerdere vakjes wordt bewaard zodat je deze kan ophalen op jouw gekozen moment zonder wachtrijen. Bestel eenvoudig online in onze webshop en selecteer je ophaalmoment. Kort voor jouw gekozen tijd bereiden we je bestelling voor. Zodra deze in de Versbox wordt geplaatst, sturen we je een betalingsverzoek per e-mail. Na betaling ontvang je een unieke code om de Versbox te openen en je bestelling op te halen.

2. Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Je kunt eenvoudig bestellen via onze webshop. Ga naar shop.keurslager-filip-en-peggy.be en bestel je verse producten, net zoals je dat in de winkel zou doen.

3. Wanneer moet ik betalen?

Je ontvangt een betalingsverzoek zodra je bestelling klaar is en in de Versbox is geplaatst. Dit gebeurt ten vroegste 2 uur vóór je ophaalmoment. Als je bijvoorbeeld vandaag hebt besteld om morgen om 18.00 uur op te halen, ontvang je het betalingsverzoek ten vroegste morgen om 16.00 uur.

4. Waarom moet ik zo laat betalen?

We hanteren dit beleid om ervoor te zorgen dat je betaalt op basis van het werkelijke gewicht van de producten in je bestelling. Als je bijvoorbeeld 100 gram préparé hebt besteld via de webshop, kan het uiteindelijk bereide gewicht vaak een paar gram meer of minder zijn, zoals bijvoorbeeld 98 gram. In zulke gevallen willen we dat je betaalt voor het exacte gewicht van 98 gram in plaats van de oorspronkelijke 100 gram.

5. Hoe open ik de Versbox?

Na afronding van het betalingsverzoek ontvang je een unieke code. Voer deze code in op het toetsenbord van de Versbox en open de grote deur. Het vakje waarin jouw bestelling zit, springt automatisch open. Jouw code blijft gedurende een half uur actief. Je kunt dus meerdere keren de Versbox openen met dezelfde code om rustig je bestelling eruit te halen.

6. Is er een andere manier om de Versbox te openen?

Absoluut! In het mailtje dat je ontvangt na de betaling staat er onder de unieke code een knop met de tekst “Open locker(s)”. Als je hierop klikt, wordt de Versbox ontgrendeld. Op die manier verloopt je afhaling nog vlotter!

7. Hoelang duurt het om mijn bestelling uit de Versbox te halen?

Slechts enkele seconden! Voer de code in op het toetsenbord van de Versbox of gebruik de knop op je telefoon om de deur te ontgrendelen. Open vervolgens de deur, neem je bestelling uit het vakje, en klaar!

8. Kan iemand anders mijn bestelling uit de Versbox halen?

Nee, de Versbox is zodanig ontworpen dat enkel jouw vakje(s) opengaan als je de Versbox opent met jouw unieke code.

9. Wat als ik mijn opgegeven afhaaltijd niet kan halen?

Als je niet op tijd kunt komen, is dat geen probleem. Je bestelling blijft gekoeld in de Versbox bewaard totdat je deze ophaalt, en je code blijft actief. We vragen echter om het opgegeven afhaalmoment zoveel mogelijk te respecteren. Als je te laat bent, blijft je vakje gereserveerd, waardoor we er geen nieuwe bestelling in kunnen plaatsen.

10. Kan ik bestellen en afhalen op dezelfde dag?

Absoluut! Let wel dat je 2 uur op voorhand moet bestellen.

11. Kan ik mijn bestelling afhalen op sluitingsdagen?

Zeker! Ook op donderdag en zondag is de Versbox geopend! Let wel dat je de dag voordien vóór 17:00 uur moet bestellen.

12. Kan ik mijn bestelling afhalen na openingstijd?

Ja! De Versbox blijft ook buiten reguliere openingstijden toegankelijk!